Blogia
La Torre de Hercules

Tres poemas en gallego

Con la fuerza de la ira de un hombre honrado, con la rapidez de un enamorado saltando sobre un telefono, con la decision de una mujer en las rebajas de Enero... estas tres pequeñas poesias surgen de las hojas muertas de una libreta, para ser leidas. Por cierto, si algun lector las usa con us dama, pues se agradeceria un mail comentandolo.

1

Nas lagoas dos teus ollos
moi a gosto afogaria,
se soubese ben seguro
que non me rescatarias.

2

O meu ben ten unha espada
no canto do corazon
e moi leda me atravesa
cando falamos de amor.

3

Miña rula, miña rula;
cantos celos me causaches,
por ten tan preto de ti
as telas dos teus traxes.

Postdata: Si no estas de acuerdo con mi ortografia o gramatica gallegas, ¿que mas da? Son poesias de amor, nada mas y nada menos.

40 comentarios

eu -

GALEGO NA ESCOLA XA!

VASKY -

ALASBARRANCHASBARRANCHAS.

eu -

encantanme moitisimo falemos galego esobre todo VIVAMOS COMO GALEGOS.

eu -

encantanme mucho

Jessika -

Ola me chamo Jessica e estou apredendo portugese pero soy puertoriquena e tambien hablo espanol. eu adoro como o gallego es unha combinacao perfecto entre espanhol e portuguese. Quero aprender gallego.

tamarra -

kerote bechiño eres o mellor da miña vida neno amote

Dieich -

ola! soy Mexicana y me encanta el gallego, un niño super lindo gallego me estan dando clases y estoy tratando de aprender. Muy lindos los poemas les he entendido a todos :) por cierto! felicidades por la web! es complicado encontrar webs de poemas galegos. Moitisima sorte e bikiños! graciñas, Adeus XD

MANUEL -

muy benos los poemas todos en Gral.
ai bai u meu ,(duas vacas encontranse nun camiño é un dille a outra muuu bueno muller a min tamen me gusta ise touro ),.-- vivo en Argentina bicos .

sempre só ti e eu. quérote. -

necesito
que me queimes cos teus bicos
necesito
mirar eses ollos maltidos
necesito
que me roubes os sentidos
necesito
que só sexamos amigos
necesito
que me votes ó olvido


teres -

hay maruxiña
ven yunto de min
non fagas caso de ese galopin

Filla de Breogan -

Pasei e non poiden calar, que non respetemos a ortigrafía nun texto poético pode ter un pase pero nos textos normais teriamos que ser cuidadosos. Si podemos facelo ben temos que facelo

Fatima (galega) -

Soidade.Soidade e o que sinto no meu interior...
Bagoas,Bagoas que caen polas miñas meixelas o recordar...TE
Medo, e o temor a non volver verte preto de min...
Amor.Amor, aquelo que crin sentir cando te conocin...

Galeguistaaa!! -

encántame o galegoo :) estou totalmente namorada del!
os poemas son preciosos :) especialmente gustoume o que escribiron nos comentarios que falan da Coruña,posto que son de alí.
seguide así, aínda que como dixo Lucía, eu tampouco estou moi de acordo coa Postdata.

anonimaaaaaaa -

tkkkkk

akire -

esto e precioso salbastesme dun apuro os quiero besos

galega ata a morte -

Ola os poemas son moi bos axudanme moito na clase de Galego non me conecto moito a esta paxina pero fareino mais.

PD: estou de acordo con Anita espero que estos poemas sean de amor

ane -

que bonitoos me encanta el gallego segir poniendo mas...molan que flipas(K)

Anita -

esta genial me encanta el gallego y me encantaria aprender a hablarlo en condiciones!!
quisiera, si es posible, que mandarais mas... ( y si son de amor mejor)

lorena -

pos aki buscando ideas ..en clase d allego..
no ayudan muchoo ya podian ser mejor..aver si mejorais

la puti -

la verdad es no me gustaron

Olga -

Hola necesito ayuda, estoy buscando un poema gallego de fabeiro gomez, empieza asi "mi corazon, blanca vela..." podeis conseguirmelo completo por favor

paula -

meu ermana esta en galicia sabe falar galego yo tamben se

Noelia -

Me encanta el gallego, toda mi familia es gallega aunq yo naci en madrid,pero desde pequeña e estado leyendo libros en gallego para aprendermelo, ne encanta. Seguir asi y poner mas poesias xfavor.
Gracias.Biquiños

nuuu -

aiii luuu
pero q poetisa nos estas feeitaaa
es a nosa mellor poetisaaa
querotee

lu! -

os teus olliños bonitos,
que son como dous luceiros,
querote tanto meu rei
que ata te faria o amor.

eres tan fermoso
que te necesito conmigo
todos os dias para vivir
ven conmigo e non te escapes de aqui.


meu bonitiño eres o mellor
que o sepas amote moito
teño gnas de podelo facer
na camiña á noitiña uuu

el autor -

Pues sin una cdireccion de correo, va a ser dificil...

Shena -

Hola, me gustaría recibir la traducción de los poemas gallegos en castellano, mi novio es gallego y me gustaría tener el detalle de aprendermelos, pero no consigo traducirlos del todo. gracias

jaen -

esta mo ben me necanta la pagina

maria tenerife -

soy canaria pero mi amor es gallego y kiero aprender para el me gusta buestra web

una madrileña -

ola wenas no se muxo galego peo son preciosas las poesias

stephz -

Estoy totalmente de acuerdo con el autor!!
que hermoooosos poemas ya kisiera que mi novio supiera gallego para q me los dijera!

el autor -

¿Que tiene de malo la postdata?Unicamente expresa que en poesias de amor lo importante es el sentimiento, no tanto la gramatica o la ortografia.

anonimo -

me parece muy bien lo que dijo lucía

lucia -

la posdata no me parece adecuada para menores y aqui entran menores para buscar sus poemas para la escuela

ánonimo -

es la 1º vez k m he metio aki y m ha gustado muxo me seguire metiendo recuerdos a el creador/creadora bss pa mi gente viva el madrid

Anónimo -

moy ben moy ben

pasita -

Perdida na cidade,
só eu e a lua,
baixo a sombra Herculina,
paseo pola rua,
pensamentos perdidos,
na miña Coruña.

Doeme o corazón,
segues sendo meu amor,
non estas o meu caron,
eu estou en Riazor.

No peito un vacio...
Deixame ser “tua rula”,
quero darte un bico,
voltar preto tua.

Darei un pequeno saltiño,
e tirareime o mar,
ti estaras no “montiño”,
eu nadarei polo orzan.

Sentada nun peñasco,
volto pensar en ti,
esperarei un anaco,
a ver se volves por min.






el autor de esto -

Una rula, o ruliña, es un nombre cariñosa de una persona a su parja. Literalmente seria un tipo de paloma, aunque casi nunca se use en ese sentido.

ethel -

ayer un chico dirigiéndose a mi, me dijo "niña rula", ¿qué significa? gracias

MANOLI -

me a gustado muxo ,,,,, ademas es la primera vez ke me meto aki ,, pero me metere mas veces 1beso