Blogia
La Torre de Hercules

Cantiga de amigo que non de amor

Ondas do mar de verde cor,
estavos a falar un traidor.

Por unha dama, meu señor,
por unha dama, meu amor,
abandonei meu amigo,
deixei seu corazon ferido.

Ondas do mar de verde cor,
estades a ollar un traidor.

Namentres tiven querer,
meu amigo non fun ver.
Mais cando ela me deixou,
meu pranto seu pano mollou.

Ondas de verde cor,
ogalla afogasedes un traidor.

Non e meu amigo, non,
e meu irmao de corazon.
Esqueceu todo o pasado,
deixoume voltar seu lado.

Ondas do mar de verde cor,
ante vos arrepentese un traidor.

Meu amigo non merezo ter,
sei que por el vale a pena morrer.
Sempre podera conmigo contar,
o esquecido non volvera pasar.

Ondas do mar de verde cor,
matademe antes que ser traidor.

Si, lo se, a veces leo demasiadas cantigas medievales.

0 comentarios