Blogia
La Torre de Hercules

Viñetas desde o Atlantico 2005. Dia 2.

Os dejo la presentacion d ela exposicion de Fran Bueno, copiada directamente d ela web oficial. Esta en gallego, asi que los que no lo entendais , mala suerte. Si el Ayuntamiento ( o los organizadores oficiales ) poneen solo este texto en gallego en su web, y no lo traducen en las diferentes secciones ( en teoria, hay versiones en ingles, español, gallego, frances e italizno ) pues a lo peor me denuncian si lo traduzco yo. Detalles asi y despiste de este calibre puedo tenerlos yo, pero no un Salon Oficial, de Prestigio e Internacional. Menos mal que es facil de entender:

" Fran Bueno

15/08/2005 / 28/08/2005

Pregúntame Carlos, con pertinencia e bo criterio: ¿por qué estes debuxos e non outros?.

E eu respondo, así de chulo: porque son os que máis me gustan. Son os que me enorgullecen máis.

Aparte de traballos viñeteiros, tamén se poden ver algúns de ilustración, todos eles anteriores, e que me axudaron a manter a ilusión durante anos ata que se presentou a oportunidade de dedicarme á miña primeira vocación (porque esto, en Galicia, é un sacerdocio, irmáns.

E a primeira oportunidade foi co Golfiño, ao principio con Edicións Xerais e despois coa Voz de Galicia. Unha revista que a min paréceme realmente importante na (mini) historia do comic galego, pola súa calidade e porque nos convertiu en grupo a moitos dos comiqueiros de por aquí. Os Escachapedras, o meu traballo para Golfiño con Marilar Aleixandre nos guións, é a miña primeira aproximación seria ao campo do comic.

E despois están as páxinas como artista internacional, ou international artist, que aínda sona mellor. International artist: ¿como non vou mostrar eso?. Dúas páxinas e bocetos (gústame mostrar bocetos, entre outras cousas porque a arte final é sempre con ordenador, e polo tanto non existe un orixinal físico) dun traballo para Francia, con guión de Pierre Veys, e varios orixinais do meu traballo actual para Estados Unidos, con guión de Jay Faerber. Nin máis nin menos que... ¡unha serie de superheroes!¿ Qué máis pode pedir un friki devorador de Spiderman, Batman, e cantos pirados con mallas se lle poñan por diante?.

Creo que todos debemos dar gracias a Santa Interneta da Global Comunicación por facilitarnos tan grandemente as relacións laborais co extranxeiro. Eu cada día póñolle unha vela.

Pois eso, espero que o disfruten. E lean comics: son como libros e ademáis teñen debuxos.

Un saúdo.

Fran "

Por cierto, mañana dia 17:

* 18:00 presentación programación Xabarín Club

* 18:30 charla con Fran Bueno y David Rubín

* 20:00 charla con Javier Olivares

1 comentario

Pexego -

En galego todo sona mellor ;)