Blogia
La Torre de Hercules

Dia de la Ciencia en la

Copio directamente de la web de los Museos Cientificos Coruñeses, que soy muy vago:

"

O sábado 8 de maio, XV Día da Ciencia na Rúa no Parque de Santa Margarita

[Ver nota en español]

—Preto de 800 estudantes e profesores de 24 centros educativos, así como membros de numerosas entidades encherán con actividades as 30 carpas e espazos de ocio instalados nas inmediacións da Casa das Ciencias
—Os Museos Científicos Coruñeses súmanse ao Día da Ciencia na Rúa cunha xornada de portas abertas

Un ano máis os alumnos e profesores de centros escolares serán os protagonistas desta festa da ciencia, que se desenvolverá en 30 carpas instaladas ao aire libre no coruñés Parque de Santa Margarita. Maquetas para ver cómo funcionan un volcán, cociñas e fornos solares nas que se pode cocinar, experiencias sobre equilibrio, lanzamento de foguetes de auga, xogos sobre biodiversidade, demostracións de robótica, experimentos con electroimáns ou a visualización das fases da metamorfose de vermes de seda e de anfibios serán algunhas das numerosas propostas dos estudantes.

O Día da Ciencia na Rúa, que organiza por décimo quinto ano consecutivo a Asociación de Amigos da Casa das Ciencias e os Museos Científicos Coruñeses, e que está patrocinado por Caixanova, reunirá nesta convocatoria a 24 centros educativos da Coruña, Betanzos, Cambre, Oleiros, Culleredo, Ribadeo e Carballo.

A Universidade da Coruña terá unha destacada representación con programas de actividades presentados por profesores e alumnos das facultades de Informática, Ciencias. Outras das institucións que participarán son o Instituto Español de Oceanografía, que presentará actividades relacionadas coas campañas e investigacións que realiza e mostraxes biolóxicas de peixes ás 12, 17, e 19 horas, ou a Agrupación Astronómica Ío, que dispoñerá telescopios para a observación do ceo.

Entrada gratuita aos tres museos
A Casa das Ciencias, a Domus e o Aquarium Finisterrae súmanse á festa con xornada de portas a abertas e actividades nas súas instalacións. O Planetario da Casa das Ciencias presentará unha maratón de programas de planetario, con pases ás 11, 12, 13, 16, 17 e 18 horas. Na Domus celebraranse dous campionatos de Powermind ás 12:30 e 17:30 horas, un xogo no que gaña quen máis se relaxa. E no Aquarium, o público poderá ver como se dá de comer ás focas nas súas dúas comidas diarias, ás 12 e ás 17 horas.

O desfile de cabezudos de famosos científicos, que nesta ocasión irán acompañados de malabaristas, xogos, concursos e entretementos completarán esta xornada festiva no Parque de Santa Margarita.

XV Día da Ciencia na Rúa
Sábado 8 de maio de 2010
Parque de Santa Margarita. A Coruña
De 11 da mañá a 7 da tarde
Co patrocinio de CAIXANOVA


El sábado 8 de mayo, «XV Día de la Ciencia en la Calle» en el Parque de Santa Margarita

—Cerca de 800 estudiantes y profesores de 24 centros educativos, así como miembros de numerosas entidades llenarán con actividades las 30 carpas y espacios de ocio instalados en las cercanías de la Casa de las Ciencias
—Los Museos Científicos Coruñeses se suman al Día de la Ciencia en la Rúa con una jornada de puertas abiertas


Un año más los alumnos y profesores de centros escolares serán los protagonistas de esta fiesta de la ciencia, que se desarrollará en 30 carpas instaladas al aire libre en el coruñés Parque de Santa Margarita. Maquetas para ver cómo funcionan un volcán, cocinas y hornos solares en las que se puede cocinar, experiencias sobre equilibrio, lanzamiento de cohetes de agua, juegos sobre biodiversidad, demostraciones de robótica, experimentos con electroimanes o la visualización de las fases de la metamorfosis de gusanos de seda y de anfibios serán algunas de las numerosas propuestas de los estudiantes.

El Día de la Ciencia en la Calle, que organizan por decimoquinto año consecutivo la Asociación de Amigos de la Casa de las Ciencias y los Museos Científicos Coruñeses, y que está patrocinado por Caixanova, reunirá en esta convocatoria a 24 centros educativos de A Coruña, Betanzos, Cambre, Oleiros, Culleredo, Ribadeo y Carballo.

La Universidad de A Coruña tendrá una destacada representación con programas de actividades presentados por profesores y alumnos de las facultades de Informática, Ciencias. Otras de las instituciones que participarán son el Instituto Español de Oceanografía, que presentará actividades relacionadas con las campañas e investigaciones que realiza y muestreos biológicos de pescados a las 12, 17, y 19 horas, o la Agrupación Astronómica Ío, que dispondrá telescopios para la observación del cielo.

Entrada gratuita a los tres museos
La Casa de las Ciencias, la Domus y el Aquarium Finisterrae se suman a la fiesta con jornada de puertas a abiertas y actividades en sus instalaciones. El Planetario de la Casa de las Ciencias presentará una maratón de programas de planetario, con pases a las 11, 12, 13, 16, 17 y 18 horas. En la Domus se celebrarán dos campeonatos de Powermind a las 12:30 y 17:30 horas, un juego en el que gana quien más se relaja. Y en el Aquarium, el público podrá ver cómo se da de comer a las focas en sus dos comidas diarias, a las 12 y a las 17 horas.

El desfile de cabezudos de famosos científicos, que en esta ocasión irán acompañados de malabaristas, juegos, concursos y entretenimientos completarán esta jornada festiva en el Parque de Santa Margarita.

XV Día de la Ciencia en la Calle
Sábado 8 de mayo de 2010
Parque de Santa Margarita. A Coruña
De 11 de la mañana a 7 de la tarde
Con el patrocinio de CAIXANOVA "

0 comentarios